Το ραντεβού μας είναι στις 6:15 στο λιμάνι του Πειραιά στην πύλη Ε7 έξω απο το πλοίο blue star Naxos.
Η αναχώρηση είναι στις 06:45 και η
άφιξη στο λιμάνι της Αιγιάλης περίπου στις 14:30.
Μόλις φτάσουμε φορτώνουμε πράγματα σε βανάκι και περπατάμε προς το camping της Αιγιάλης και το ξενοδοχείο Ασκας (για όσες/ους θέλουν να μείνουν σε δωμάτια).
Αφού στήσουμε σκηνές και ρίξουμε τις βουτιές στην παραλία της Αιγιάλης, αργά το απόγευμα ανηφορίζουμε απο μονοπάτι 45 λεπτών προς τα πανέμορφα Θολάρια για να φάμε και να πιούμε ψημένη ρακή στην "Καλη Καρδιά" και στον "Χορευτή", τα γραφικά καφενεία των φίλων μας και έπειτα κατηφορίζουμε κάνοντας μια μικρή όμορφη νυκτερινή πεζοπορία!
